neděle 20. dubna 2014




Vajíčka pro koledníky jsou nachystaná...takže zítra  
KRÁSNÉ VELIKONOCE !!!
Užijte si to všichni .

10 komentářů:

  1. Evi, i tobě veselé Velikonoce !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marki, užij si velikonoční pondělí:-)))

      Vymazat
  2. Krásné svátky i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné vajíčka......hezké pondělí pa Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivet...na poslední chvíli jsem sehnala bílá a ta modrá barva na nich moc hezky chytla.

      Vymazat
  4. Evi krásné velikonoční pondělí :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi tak nějak jsem Ti předala štafetu,koukni ke mě na blog....snad se s tím i ty popereš :)))

      Vymazat
  5. No tys mi dala:-))) čím jsem si to zasloužila?To mám jako dárek k Velikonocům? Vždyť já na tohle moc nejsem...

    OdpovědětVymazat