čtvrtek 3. dubna 2014

Rychlé, sladké k snídani




listové těsto
meruňková marmeláda
nasekané kousky mandlí

Těsto rozdělit na dílky, doprostřed  dát marmeládu, zabalit do "uzlíku" a posypat kousky mandlí.
Péct na 180 st. Po upečení posypat moučkovým cukrem.

12 komentářů:

  1. Tyhle kapsy mám moc ráda a s mandličkama to musí být dobrota.ke kafíčku...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo,ale co ta kila Šárko????? :-(

      Vymazat
  2. Lákavé, jen se zakousnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Kousneš a hned je to fuč:-))

      Vymazat
  3. Evi, to bych si teď teda hned dala ke kafíčku ...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď bych si taky dala....ale nic už tu nemám:-(

      Vymazat
  4. Tedy Evií já sem nakukuju večer kdy bych už neměla nic mlsat a ty tu na mě s takovou dobrotou :o))) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bych neměla mlsat ani přes den:-)

      Vymazat
  5. Taky dělávám, nejradši s tvarohem:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmmm,to nemusí být špatné...zrovna mám jeden v lednici. Zkusím.

      Vymazat