pondělí 7. dubna 2014








Druhá velikonoční inspirace.

12 komentářů:

  1. Srdíčko je naprosto úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. NÁDHERA!...Olovnice nezklamala.........to srdíčko, motýl, ptáčky.... vše se mi líbí...:-)) pa Ela

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné...vybrala bych si :))) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky:-),ale letos jsem odolávala úspěšně:-)))

      Vymazat
  4. Vybrala bych si, je to něco jiného než je zvyk, ale pěkné :O) Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si taky vybrala.....díky za návštěvu. E

      Vymazat
  5. Pěkná inspirace Evi:) Moc se mi líbí ty vajíčka s motýlky

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, hezké nápady. Kropenatá vajíčka jsem si koupila, tak se budu inspirovat. Hezký den, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kropenatá vajíčka jsou krásná....tak ať se dekorace vydaří. Eva

      Vymazat