čtvrtek 13. února 2014





Valentýnské přípravy.

Můj manžel je velkým vyznavačem dobré kávy a  všeho  sladkého.
Zítra bude určitě spokojen.

Krásného Valentýna :-)

P.S. Pro děti ve škole jsme připravili velký SRDÍČKOVÝ DEN a vyhlásili jsme soutěž-  každé srdíčko se počítá:-)

8 komentářů:

  1. Evi, právě píšu další článek na blog a všimla jsem si tvého nového příspěvku!
    Nedal by se kousek té dobré čokolády přenést virtuálně? tak bych si dala:-)
    Tvůj manžel bude určitě spokojen!
    Otázka, co můj manžel:-)
    ještě pro něj nic nemám.....
    Vám oběma hezkého Valentýna!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ti Veroniko jednu virtuálně posílám:-))))) dobrou chuť a krásného Valentýna. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné Evi :) Líbí se mi plán pro děti! :) Taky přeju krásného Valentýna, papa K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem zvědavá, jak se na zítřek vychystají:-))))

      Vymazat
  4. Evi to je luxus :) tedy ten tvůj manžel se ale má--mnam takové chutě mě dělat takhle na noc :o) Pro děti jsi vymyslela skvělý den ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné dítě nezklamalo-všichni v srdíčkovým:-))))

      Vymazat
  5. To vypadá velice slibně, já bych určitě na takové dobroty slyšela:-) Jsem přesvědčena, že to budou vydařené oslavy!!! Prostě srdíčkové:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky,ale blíží se léto, takže jem si řekla NE!!!!!...dostala jsem kytičku.E

      Vymazat