úterý 4. února 2014

SWEET AND PEPPER DAYS

O pololetních prázdninách jsem v Praze  ( v Anglické ulici) konečně navštívila rodinné bistro SWEET AND PEPPER DAYS.


Vize lidí, kteří připravují vše s láskou a hlavně z kvalitních surovin: Chceme být originální, ale ne za každou cenu, chceme, aby lidem u nás bylo dobře, odcházeli spokojeni s dobrou náladou a s orazítkovanou (stoprocentně recyklovatelnou) krabičkou plnou našich domácích dobrot.“

A jejich motto: Jeden den je krásně a vše je růžově sladké a hned druhý den to může být ostré a peprné, ale vždycky to stojí za to!

Navštivte ho a přesvědčte se...nebudete litovat jako já:-)....příjemná a milá obsluha, samé dobroty a mňamky, krásné neobvyklé prostředí, čistota, na stolech živé květiny, recyklace....a na toaletách k dispozici deosprej a krém na ruce:-)













10 komentářů:

  1. Nádherná kavárna! Evi, děkuji za tip, určitě navštívím...

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko...úžasné.
    Zítra se chystám do Prahy, tak kdo ví, třeba zaběhnu.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, zaběhni....je to zážitek kulinární i pro oko:-)

      Vymazat
  3. Škoda, že tam nebyli, když jsem na Vinohradech chodila na školu:-) Dřív tam u Pavláku byl na nejvýš Mléčný bar a jídelna. Ale to bylo v minulém století:-))) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to báječně. Evi, užívejte!

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju za tip na příjemné najezení se:) určitě tam zajdu...tohle s emi n ablogování líbí, těch info a inspirací:) Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně též...a proto tu jsem:-)))) Eva

      Vymazat