sobota 8. února 2014




Mám ráda všechno od moře.

Moc mě  proto potěšily kameny a krystal soli od mého syna z  dovolené.

Už mám doma několik lávových kamenů. Napadlo mě jejich využití při  domácí masáži. Máte s tím někdo osobní zkušenost?
Kdysi jsem byla na masáži lávovými kameny, ale doma jsem to nikdy nezkoušela. Může mi někdo z vás poradit jak na to?

7 komentářů:

  1. Evi, já taky miluju všechno od moře! Zkušenosti s lávovým kamenem bohužel nemám...ale určitě se to dá vygooglit jak na to. Tak pa a hezký týden!

    OdpovědětVymazat
  2. Evi na masáži lávovými kameny jsem byla a je to moc,moc příjemné.asi to tak složité nebude ani doma :-) .Jinak krásné fotečky od moře :-) .My s mužem už máme zarezervovaný termín na letošek už od loňska.Vracíme se na Makarskou moc rádi do jednoho soukromého apartmánu hned u moře.Už aby to bylo :-) ...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Kamínky nahřeju a uvidím:-))))...už se taky těším na sluníčko:-) E

      Vymazat
  3. Evi, hned bych odjela někam k moři... Nádherné fotky! A masáž lávovými kameny bych chtěla někdy vyzkoušet... Mnoho pozdravů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak já bych ráda zmizla taky někam za sluníčkem....:-)

      Vymazat