čtvrtek 6. února 2014







Syn se vrátil z dovolené z teplých krajin. Když jsem viděla fotky, zastýsklo se mi po teple, sluníčku, slané vodě, po mořském svěžím vzduchu, ......... 


A když se podívám z okna, říkám si, že je právě  vhodný čas zalistovat v katalogu ck a vybrat tu správnou dovolenou.

Už také vybíráte dovolenou a  už víte kam letos  povedou vaše cesty?

11 komentářů:

  1. Ahoj,
    chtěla jsem ti napsat, jak moc mě těší, že se chodíš dívat na můj blog. Mám z toho obrovskou radost! Díky tvým návštěvám jsem tě objevila a moc ráda se sem budu vracet.
    Jinak co se týče dovolené, už se strašně těším, až bude červen a my odjedeme na naše oblíbené místo na Rabu, kde budeme odpočívat, necháme se omývat mořskou vodou, pít růžové víno, vařit krevety a spoustu jiných skvělých věcích.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také děkuji za milou virtuální návštěvu:).....Chorvatsko je též moje srdeční záležitost. Eva

      Vymazat
  2. Nejsem dobrým klientem pro přímořská letoviska, ale tyto fotografie, mi berou dech! Dokonalé obrazy, potvrzující, že "modrá je dobrá".Šikovný fotograf!!!
    Momentálně hledám mořskou tématiku a tak mi ta fota přišla vhod:-) Děkuji za výlet, od počítače a v teple mého domova:-))) U nás to na záhonech,už vypadá na Jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochvalu vyřídím-syn bude mít radost:-)....u nás je taky jarní počasí,ale já bych ráda ještě vyrazila alespoň na běžky:-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo to jsou nádherné fotky! :)) K*

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, hned bych jela taky ....krásné fotky ..... mám obavu, že letos pojedu akorát tak na "maltu a na písky" ..... ale nevadí, na zahradě u bazénu je v létě taky fajn:o):o):o) .....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Marki, krásně je všude podle toho, jak si to člověk udělá:-) Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  6. Nádherné fotky, my ještě dovolenou naplánovanou nemáme, ale jela bych někam hned teď, už mám toho šedého počasí dost. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu.....taky bych hned "zvedla kotvy"...my suchozemci si ještě pár dnů musíme počkat:-) Eva

      Vymazat