úterý 25. února 2014








Máte touhu procestovat Itálii a do léta je daleko? Navštivte Zemědělské muzeum  v Praze na Letné, kde je výstava ITÁLIE Z LETADLA.

Zemědělské muzeum Praha

Výstava končí 13. dubna.
...pak se můžete projít do blízkého parku ke kyvadlu a potěšit se pohledem na osvětlenou Prahu.

Metronom




8 komentářů:

  1. Hned bych letěla :-). V Itálii jsem nebyla a docela mě to láká,snad příště...pa Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla několikrát a láká mě o to víc:-))

      Vymazat
  2. Itálie jé!!! No raději bych do ní naživo, ale i tak díky za tip, Evi. Poslední fotka je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky Jani,....léto je ale zatím v nedohlednu:-)

      Vymazat
  3. Krásné snímky i pohlednice, ale i ta pražská:-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, do Itálie bych jela hned, nikdy jsem v ní nebyla .... lákají mě Benátky a Janov.... tak alespoň dneska s tebou .... takhle krásně letecky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to musíš Marki napravit:-) Je tam krásně. Eva

    OdpovědětVymazat