středa 8. února 2017

Dopletená čepice....za jeden nedělní film:-)
Ze zbytku vlny mám  ještě rozpletenou šálu.
S italským mohérem mám ty nejlepší zkušenosti.





16 komentářů:

  1. Krásna farba, mohér, perfektná čiapka. Videla si niečo z filmu? Ja keď niečo robím pri filme, tak väčšinou len počúvam, sem tam hodím jedno očko na TV. Príjemný deň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla detektivka .... Chvili jsem pletla , chvíli jukala:)

      Vymazat
  2. Barva má oblíbená, ale nebude mohér kousat? Přeci jenom jsou tam chloupky. Teda podle velikosti na fotce předpokládám, že je čepička určená Lole :o)?
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není pro Lolinku, ta je tentokrát pro mě :-)..... a nosím ji od pondělka a nekouše :)))

      Vymazat
    2. Fakt? Taková malá velikost, to bych neřekla, že je pro tebe :o))).

      Vymazat
    3. Asi špatná fotka :-)))

      Vymazat
  3. Krásný materiál, krásná barva a moc krásná čepice.
    Evi, povedla se!
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, díky :-) jednoduché věci jsou vždycky nej :-)

      Vymazat
  4. Moc hezká čepice i vlna. Taky pletu u televize, byla doba, kdy jsem filmy bez pletení nevnímala :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou dobu jsem kdysi zažila i já :-)

      Vymazat
  5. Evi, moc se mi líbí materiál a hlavně barva, takovou já můžu.Tak ať Tě hezky hřeje.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem vybrala dobře;-)

      Vymazat
  6. Krásná práce, hned je tepleji, viď. Měj se hezky.Jana

    OdpovědětVymazat