pátek 10. února 2017

Co se jí v Hong Kongu? 

To jsme se dozvěděli na dalším gastronomicko - cestovatelském večeru.
A co jsme ochutnali?
ŠVESTKOVÉ VÍNO
 DIM SUM( knedlíčky z wonton těsta plněné kachním, vepřovým a krevetovým masem)
KUŘECÍ POLÉVKU S HOUBAMI ( silný kuřecí vývar s masem, houbami šitake, enoki a jidášovým uchem)
HOT POT (tak to bylo hodně vtipné....talíř se syrovými potravinami, hořáček, kotlík s vývarem a dřevěné hůlky.... zasmáli jsme se, když jsme hledali to "svoje".....taková chobotnička někomu úplně uplavala:-)))) 
ŠUEJ-ČU-ŽOU (masové nudličky s houbami a čínským zelím)
MANGOVO-KOKOSOVOU KOSTKU  s karambolou
 P.I.M.S. (gin, okurky, lime juice a tonic).

Jinak zdravím paní P. ....naší "spolustolovnici" s manželem, která mi prozradila, že na tyto večery chodí díky mě....čte si totiž můj blog. Potěšilo mě to.
Byli příjemnými společníky.... a já myslím, že se tam příště opět potkáme.










8 komentářů:

  1. Evi v neďeľu som bola v Bratislave v pravej čínskej reštaurácii. Pri polievke sa mi obrátil žalúdok, už keď som ju zacítila a keď som ju ochutnala, ešte furt sa strasiem. Cestoviny sklenené s hov. masom,som trochu zjedla, najlepšia bola citronovo-zázvorová limonáda. Ostatní pri stole čo jedli som ochutnala, hrôza. FUUUJ.
    Keď sme odchádzala všímala som si ľudí, všetci jedli ako zadarmo, prázdne misky a vonku veľký rad čo ľudia čakali aby si mohli sadnúť. Povedala som si, asi som ja čudná. Nie je nad dobrú sviečkovú na smotane :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak my rádi ochutnáváme všelico a zatim nám chutnalo:))))ale věřím , že to každý nemusí. A svíčkovou bych si dala taky :-)))

      Vymazat
  2. Evi, bydlet blíž, tak jsem taky spolustolovnice:o))..tohle by se mi moc líbilo. Už jsem přesvědčovala mého bratra, který má restauraci, aby něco takové dělal:o). Měj se moc krásně a krásný víkend. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by se to bratrovi podařilo ... je to úžasný koncept a stále je vyprodáno :-)

      Vymazat
  3. To jsou opravdu super večery..Škoda , že u nás nic takového není...Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Ochutnala bych opravdu všechno a s velikou radostí. My byli před 14 dny na Thajském kulinářském večeru a pochutnali jsme si velmi. Jen jsem si zapomněla ofotit menu :o)).
    Gastronomické zážitky s promítáním - úžasně strávený večer Evo.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Thajsko jsem už taky ochutnala a bylo skvělé. Eva

      Vymazat