neděle 12. února 2017

Šála k čepici je hotová.
Už se nosí.

Zdravím z lázní....užívám jarní prázdniny, relaxuji, chodím  na procedury a za kulturou, navštívila jsem zajímavou fotovýstavu a byla jsem na koncertě Ivana Hlase...dlouho jsem nezažila tak úžasnou atmosféru, mlsám a ochutnávám.... a nabírám energii na jaro:-)





16 komentářů:

  1. Teda fakt je ta čepice pro tebe, neskutečné - na fotce tak malinká vypadá :o)). Lázňuješ si fakt moc hezky a dobře děláš. Na Ivana Hlase bych asi jít nemusela, není má krevní skupina, ale každý máme to své a ty si Evo užívej všeho plnými doušky ať načerpáš o jarních prázdninách plno energie.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jsi v Teplicích v Čechách ? Ty jsou v mém kraji :o)))

      Vymazat
    2. Foto-důkaz pro tebe Alenko:-))

      Vymazat
    3. Zrovna jsem si říkala,jak jsi to Alenko poznala....a už to vidím:-))))))) Moc se mi tu líbí:-)

      Vymazat
  2. Evi, teda ty se máš!!!! My budeme mít jarňáky až na konci února a budou pro nás hlídací, takže o odpočinku nemůže být ani řeč.. a dooost bysme ho potřebovali! Krásně si užívej! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vnučky vám dodají taky energii:))))...pak budu závidět zase já :)))

      Vymazat
  3. Evi, přeji Ti krásně prožitý prázdninovo - lázeňský týden.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásný lázeňský týden :-) D.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, set ti moc sluší!
    Užívej si a odpočívej, přeji ti to!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, přeji, tak trochu závidím, užívej, odpočívej, dobíjej. Pletánky se povedly. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to věřím...přeji to každému :-) papa E.

      Vymazat
  7. Vyzerá to tam krásne a tie notičky všade sú super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně tam opravdu je.
      Díky za virtuální návštěvu. Eva

      Vymazat