pondělí 6. února 2017

Radosti z prodlouženého víkendu.....
Volný pátek jsem využila k dopolední návštěvě Prahy. Nejdříve masáž u Thajky, pak rychlý nákup...původně jsem si myslela na " něco hezkého na sebe", ale nakonec jsem nakoupila malou módu pro Lo :-)
Doma na mě čekaly tulipánky od manžela a večer další pokračování cestovatelsko-gastronomického večera ......tentokrát HongKong ( připravuji příspěvek).

Víkend byl ve znamení vycházek, čtení časopisů a taky pletení. A ještě jedna víkendová radost...v  mém věku už sakra musím zainvestovat do pořádné kosmetiky. Tentokrát  jsem si pořídila zlatý kolagen ze Singapuru od sestry mojí kolegyně.
 Nemáte s ním někdo zkušenost?




12 komentářů:

  1. Zlatý kolagen Evi neznám, jsem zvědavá zda někdo přidá příspěvek se svou zkušeností. Souhlasím, že s přibývajícím věkem si naše pleť zaslouží hýčkat, jen si někdy nejsem jistá, zda opravdu drahé výrobky splní naše očekávání :o). Mám citlivou pleť a tak raději moc neexperimentuji, vše raději konzultuji se svou kosmetičkou než si něco nového pořídím ?
    Jinak víkend jsi měla překrásně prožitý.
    Přeji krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, zatím jsem nezčervenala:-)... Ale jsem teprve na začátku. Eva

      Vymazat
  2. Evičko, závidím ti příjemně strávený prodloužený víkend. Já jsem si víkend sice také prodloužila, ale nedobrovolně - od středy jsem ležela doma v horečkách. :-( Bylo to protivné, teď už je to trošku lepší, horečky jsou fuč, ale hlava stále bolíí...
    Teda masáž bych si taky nechala líbit, aach, to by bylo něco na má ztuhlá záda! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, tulipány jsou krásné, manžel hodný. Kde je čepice? Z malé módy bude jistě nadšená maminka, je tolik lákade, viď. Měj fajn týden. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné bude... příspěvek už je připraven :-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, s krémem nemám zkušenost, já jsem teď objevila pleťový olej se sedmikráskou od Manufaktury, moc mi vyhovuje na noc. Jsem zvědavá co upleteš, i co jste nového ochutnali... v Hong Kongu jsem několikrát byla.... Krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt???To ses ani nepochlubila jaká jsi cestovatelka:-))

      Vymazat
  6. Zkušenosti nemám a jsem zvědavá na recenzi.Příjemný večer přeji.-)V.

    OdpovědětVymazat