úterý 29. prosince 2015

Vánoční dárky

Pamatujete z dob mládí kapesní nožík RYBIČKU?

Byla neodmyslitelnou součástí všech dětí. 
Do lesa a na "pionýráky " se bez RYBIČKY nesmělo. 
Patřila  prostě do povinné výbavy.
Měla jsem ji taky, časem zrezivěla a pak zmizela z povrchu zemského.
Ježíšek si na ni vzpomněl a přinesl mi jednu vylepšenou. 
Ta už nezrezaví...a je osázena kamínkem Preciosa.



A protože jsem velkou milovnicí kávy a ráda si kvalitní kávu vychutnávám, tak mě Ježíšek moc potěšil a obdaroval mě japonským  kávovým hrníčkem.



Jaký dárek potěšil vás?

12 komentářů:

  1. Evi, rybičku mám na chalupě a mám k ní také nostalgické vzpomínky. Mne potěšil starý dřevěný louskáček a hrací plechová skříňka. Přeji veselý Silvestr a v novém roce zdraví a pohodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím , nádherné dárky.
      Krásný zbytek roku. E

      Vymazat
  2. Rybičko zlatá přeju si..... taky mám, jen tu trošku orezlou. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já tu orezlou právě někde ztratila.

      Vymazat
  3. Mne potěšilo, že máš na rybičce kamínek od nás.... a já jsem dostala jelena, na kterém jich je plno... ;-)e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť jsem si taky na tebe hned vzpomněla :-))
      A jeleinka Deers???

      Vymazat
  4. Ja taky mela tu svou rybicku a ted ji ma slibenou muj synek, a az pojedeme do Cech urcite mu ji koupim:-) Tereza

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, ty jsi musela být ale hodná !!!! Dostala jsi moc krásné dárky ..... po té rybičce jsem taky pokukovala .....přeji ti pohodový nový rok a veselého Silvestra !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. ...Jezuliatko a že mi pohlo srdcom...
    (k tomu som dostala predplatné časopisu z ÚĽUV-u, niečo ako Krásna izba)
    ...a že sme dnes nabielili voskom strop v pracovni, roh v patiu, rozobrali nejaké kopy vecí, spratali do krabíc...tech.svietidlo na strop u muža...
    ...prišli mi pekné vecičky z výpredaja ND, zavádzam novú tradíciu deťom, vianočné ozdoby pre nich s popisom udalostí čo sa tento rok v ich životoch udiali...možno trochu nafotím :-)))
    Máš krásne tie darčeky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee Alenko, pofoť!!!!
      Ty jsi zase aktivní. Já byla dneka s kamarádkou v Betlémské kapli.

      Vymazat
    2. Si milá...a k Janíkovi ideme skúsiť inú cestu...aj keď je stále tá istá v srdci :-)

      Vymazat
    3. Myslím na vás a držím palce :)

      Vymazat