neděle 6. prosince 2015

Úlovky z dnešního vánočního trhu




Retro magnet




Přízdoba na vánoční dárky


Jsem pro zelené jmelí.....jiné jsem nikdy nekupovala
....a najednou jsem měla v ruce tohle:


12 komentářů:

  1. Evi, sobíkům bych asi taky neodolala..doma už mám jednoho...Krásný večer a ať se Vám vydaří Váš školní jarmark!! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Inko, pak podám hlášení :-)))

      Vymazat
  2. ahoj Evi, přeji krásný adventní večer! Sobíci jsou úžasní, jelení šperky jsou na mém ježíškovském seznamu, ale na eshopu už žádní nejsou, tak až příští rok....Přeji příjemný týden - Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak budeš mít dárek novoroční :-)))
      Hezký tyden i tobě. Eva

      Vymazat
  3. Evi úžasné úlovky a mě učarovali hlavně ti sobíci ♥ měj moc krásný zbytek nedělního adventního večera.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, nalovila si parádní kousky a doma si vykouzlila překrásnou adventní atmosféru - moc krásné momentky.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Pozrela som tvoje sviatočné fotky s minulých rokov a páči sa mi, že si držíš svoj pokovovaný tón ,,peknoty,,pri každoročnom zdobení,
    filigránske, meňavé kovové odtiene, vkusné kúsky...viem si predstaviť, že u teba bývam :-)
    A tieto úlovky sú podobné :-), to imelo aj keď je,,pokovované,, ide k tebe najviac, medenné tóny...:-)))Všetko pohládza moju dušu !
    Pre mňa naj, retro magnetka :-)
    A Jerguš má hodiny- platňu tiež :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodiny vyrobil manžel ze staré desky.

      Vymazat
    2. Retro magnetka je pro kolegyňku :-)))

      Vymazat