úterý 15. prosince 2015

Poslední cesta do Vietnamu.


Letošní cestování jsme zakončili s panem Papežem opět v krásné zemi s výtečnou kuchyní.

Zvu vás do Vietnamu:





Na úvod se podávalo liči víno se zeleným čajem a čerstvou mátou



Následovala polévka- 3 dny se vařící silný hovězí vývar s plátky masa, rýžovými nudlemi , jarní cibulkou a bylinkami (čerstvý koriandr)

Delikatesou byl jarní závitek se skleněnými nudlemi, červeným zelím, mangem, smaženými vejci a krevetami podávaný s vietnamskou omáčkou


Dalším chodem byl kapr karamelizovaný v rybí omáčce se zázvorem s jasmínovou rýží



Vrcholem  byl pokrm zvaný BÚN  CHA.
Šťavnatý hanojský bůček (naložený v rybí omáčce a třtinovém cukru) s rýžovými nudlemi, polévaný arašídovým olejem



A jako sladká tečka se na závěr podávala banánovo-kokosová polévka s arašídy a sezamovými semínky



Ještě jsem ochutnala míchaný nápoj MAO TAI- tmavý a světlý rum, mandlový likér, ananasový džus,čerstvé liči s mátou.
To byl takový zážitek, že jsem ho zapomněla vyfotit:-)




8 komentářů:

  1. To vypadá úžasně....nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle akce nás ještě nikdy nezklamaly.

      Vymazat
  2. To je moje menu :-), všetko by som mohla jesť, vadia mi len plody- arašid, olej nie....
    A zkaramelizovanú marinádu na lososových filetoch budeme mať aj tento rok, minulý sme ochutnali prvý krát a inú už nechceme, fakt aziati vedia !
    Aj tie chute sladkoslanokyslé mi vyhovujú.
    pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko , mám stejné chutě. Příště vyrazime do Mexika :)))

      Vymazat
  3. Ach, te´d půjdu šumovat do kuchyně, ale nic takového tam nenajdu... Nádhera a ty fotky taky!
    Evi, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat