neděle 27. prosince 2015

Na svatého Štěpána jsme měli druhé Vánoce se svými nejbližšími -slavnostní oběd a několikeré rozbalování dárků.

Nejvíce si to užíval náš čtyřnohý rozbalovač.






Cestou za rodiči jsme objevili díky objížďce v jedné vesnici tento krásný betlém:




Dneska jsme odpočívali. 
Dopoledne jsme si byli zaplavat a odpoledne nás sluníčko vytáhlo do obory veltruského zámku.






Při zpáteční cestě jsem si nasbírala  v lese mech a větvičky
 a doma si trochu povyměnila sváteční dekorace.





10 komentářů:

  1. Mooc pěkné, my se celá rodina setkáváme o Vánocích u babči a předáváme si dárky, takže si všechno rozbalím v jeden den a potom mě už nic nečeká, což je celkem škoda... :D
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě... Krásné je to další těšení :))))
      Diky za virtuální návštěvu na mém blogu.
      Přeji krásný sváteční čas. Eva

      Vymazat
  2. Evi, moc krásně sis to vyzdobila..a pravda je, že když není sníh, že se líp prochází..ono brodit se sněhem není nic moc:o))..mějte se krásně a užívej si volných dní..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky...chystám se na hory, tak snad něco napadne.

      Vymazat
  3. Evi, těšení je nádherná věc,u nás je taky rozdělené do dvou dnů.Koukala jsem o co jsme letos přišli s mužem...nevypravili jsme se na Pražský hrad :o(, nevím jak je možné, že jsem zapomněla, ale úplně.....
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JAni, to ještě stihnete. Trhy jsou do 3.ledna a za návštěvu rozhodně stojí :-)))

      Vymazat
  4. Také jsme měli nadělování druhé, na Boží hod a bylo to moc milé. Pošmourné počasí sice k procházkám neláká,ale člověk se musí přemoct a tak také chodíme.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk si ma dělat radosti, že?:-)))

      Vymazat
  5. Já už pracuji takže Vánoce jsou zamnou...Ale trochu jsem si odpočinula..Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ještě relax. Do práce jdu až 11.1. :)))

      Vymazat