úterý 29. prosince 2015

Povánoční čas si užívám...... chodím na procházky, na výstavy, na milé návštěvy, do bazénu, těším se z vánočních dárků, hodně čtu a dívám se na pohádky.

Tyhle radosti od mých nejbližších jsem našla pod stromečkem.



Včera jsem se byla v Praze porozhlédnout po slevách. 
Nakonec jsem se opravdu jen porozhlížela. 
Na dlouhé zimní večery jsem si  poprvé koupila ve Starbucks guatemalskou kávu a v DM drogerii jsem si vybrala zimní kolekci od Essence. Letos je opravdu povedená. Zaujaly mě oční stíny a " ledový" balzám na rty.




Co vy ? 
Zajímají vás povánoční slevy? 
Nakupujete?


2 komentáře:

  1. Evo, krásně si sváteční dny užíváš a tak to má být. Dárky už od pohledu jsi dostala moc hezké. A povánoční slevy ? Abych pravdu řekla, celkem mne nechávají chladnou :o)). Nemám vůbec chuť chodit po obchodech, takže mi asi unikají výhodné nákupy. Stíny od Essence jsem dostala pod stromeček, ale jinou sadu a jsou bezvadné.
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky moc neberou. Nemám ráda přeplněná obchodní centra. To jdu raději do přírody.
      Krasnè dny i tobě. Eva

      Vymazat