sobota 28. listopadu 2015

Na adventních slavnostech mě zaujal stánek výtvarnice 
Lucie Čapkové.
Rozdávala úsměv, šířila kolem sebe pozitivní energii, krásně povídala a hlavně prodávala úžasné smaltové cedulky, šperky a tiskoviny...kalendáře, pohledy, diáře Koloběh, betlémy, vystřihovánky.






8 komentářů:

  1. Moc krásné! Oduševnělé.
    Krásný víkend, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzařuje z toho pozitivní atmosféra :-)

      Vymazat
  2. Evi, mám doma její kalendář na letošní rok a ještě její kalendář na stěnu, který je nekonečný..visí v mé třídě a já se na její obrázky nemůžu vynadívat..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím.... má krásný osobitý rukopis.

      Vymazat
  3. Krásný kalendář , takovéto krásné taky můžu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U stánku jsem byla hodně dlouho :-)))

      Vymazat
  4. Evi, mám její obrázky moc ráda. Kouzelné!
    Na jeden trh chceme příští neděli zajet, tak to snad vyjde.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat