pondělí 16. listopadu 2015

Manžel je o rok starší.... můj druhý dort pro něj:-))) Tentokrát NUGÁTOVÝ. 
Recept jsem našla u Klárky ZDE
Klárka ho ozdobila polevou, já ho posypala bílou nastrouhanou čokoládou a a dozdobila belgickými malinovými pralinkami.







22 komentářů:

  1. Jéééééé, to mám radost! A chutnal vám?
    Měj se fajn, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc..... Asi bude náš oblíbený :-))). Ještě jednou díky za recept. Eva

      Vymazat
    2. To mám radost ještě větší!!!! Díky za odezvu.....

      Vymazat
    3. Manžel totiž kromě mě miluje i nutelu :-))))

      Vymazat
  2. Moc se ti podařil , vypadá báječně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, vyzkoušej ho. Stojí za to :-)))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky za virtuální návštěvu :-)

      Vymazat
  4. EVI,BLAHOPŘEJI MANŽELOVI K NAROZENINÁM A TAKÉ K TOMU, ŽE MÁ TAK ŠIKOVNOU MANŽELKU! DORT VYPADÁ FANTASTICKY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko,díky.
      Tak tohle mu určitě vyřídim:-)))E.

      Vymazat
  5. Evi.....takový dortík by mi určitě chutnal, je v něm všechno co mám ráda o))
    Manželovi blahopřeji....
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám taky chutnal..... Už na něj jen vzpomínáme. Byl hned fuč:-)))

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Je to skvělej recept:-)
      Dort byl výborný. Eva

      Vymazat
  7. Evi, mňam, že vypadá báječně je jedna věc, ale jak musí chutnat, chtěla bych být manželem :o).
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím Jani, že tentokrát i můj manžel byl rád, že je můj hihi. Je to úžasný recept.

      Vymazat
  8. Evi, manželovi všechno nej a tobě velkou pochvalu za dort. asi nezbylo, že :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat