neděle 15. listopadu 2015

Malé vánoční přípravy.
Dárkové visačky.





18 komentářů:

  1. Super, moc pěkné.
    Přeji fajn neděli, M.

    OdpovědětVymazat
  2. Na první pohled jsem myslela, že jsou visačky kožené prošité velkým stehem. Máš to pěkné, nápadité, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z kůže si je taky dokážu představit. :-)

      Vymazat
  3. Potešenie :-)
    Mne idú darčeky z ND, smiala by si sa čo, v podstate je tam pre každého len potešenie,Milan tam má koreninovú zmes podľa jeho gusta :-)...a tak...
    ...(zaťovi ale treba pomôcť z okuliarmi, Nadi s ručne robenými šípmi, lebo chodí znovu strielať ooo :-).....)
    Aj tak ešte my zariaďujeme tie ich kúty....
    Ale teším sa na advent, piekla som posledné dva roky so zaťom :-)
    A konečne idem po rokoch do ticha, Úvod do adventu v kláštore...no a potom to vypukne, budeme zdobiť...tešiť sa v očakávaní...
    Opatruj sa !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A o tom ty Váňoce jsou.... Dělat potěšeni druhým....čekají tě hezké chvíle :-)
      Přeji hezkou neděli.

      Vymazat
  4. Evi, moc se mi líbí a obdivuji tu brzkou přípravu!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám toho v plánu ještě hodně, tak musim postupně:-)

      Vymazat
  5. Krásné visačky..Evi, přeji krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě .... Užívej si chaloupky. :-)

      Vymazat
  6. Krásné visačky..Evi, přeji krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí. Takové veverkové a milé :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se tyhle detailní věci, které dotváří celek, hrozně moc líbí a když mi dá někdo načinčanej dáreček, tak to patřičně ocením ♥ Sama na to bohužel nemám trpělivost. Krásný, moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zase u toho pěkně vyklidním:-)))))

      Vymazat