pátek 6. listopadu 2015

Malé radosti z minulého víkendu.





10 komentářů:

  1. Malé radosti mají jednu skvělou vlastnost. Rády se kumulují v radost velkou...... a to je zkrátka super!
    Měj se krásně, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Včera som si išla objednať konečne rám na okuliare na čítanie.
    A nečakane začali drobné radosti :
    Modro - modrý rám ma potešil.
    Dva biele plecháčiky a katalóg na hrnce teskoma.
    Nádoby v bazáriku, kt.som úplne prepadla, hoci muž kýval s hlavou zľava doprava, že nie
    a bonus : dobová konzola na zavesenie predmetu, niečo sa tam odtrhlo, tak mi ju dali.
    Nákup v DM s inštruktážou od predavačky a ako bonus náramok z antracitových guličiek nejakého polodrahokamu.
    A predtým ešte venčenie v lese a zastavenie pri kríži so sviečkou.
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové nakupovací akce jsou nejlepší. Moc dobře jsi nakoupila, už jsem viděla foto.

      Vymazat
  3. malé ,, VELKÉ" radosti jsou nejmilejší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka a tou kapradinou, měj krásný víkend Ivana.

    OdpovědětVymazat
  5. Kapradina je super, líbila by se mi i zarámovaná...Užij si víkend Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem taky zkoušela, ale měla jsem samé malé rámečky.

      Vymazat