středa 22. ledna 2014

Dřevo olivovníku = symbol slunného Mediteránu

Mám ráda olivy, olivový olej a vyzkoušela jsem i kosmetiku z oliv. Teď přicházím na chuť olivovému dřevu.

Řadí se mezi nejtvrdší dřeviny na světě a tato vlastnost způsobuje dlouhou životnost a užitnost výrobku. Je vyjímečné svou nádhernou kresbou a strukturou  a dodává tím  všem výrobkům jedinečný vzhled.
Každý kus je originál.

Pořídila jsem si kuchyňské prkénko ideální na tvrdé sýry.

Líbí se mi  jeho " nedokonalost"  HAND MADE:-)





12 komentářů:

  1. Evi, je překrásné, taky si chci takové pořídit! Tak ať se ti na něm pěkně servíruje :) pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, už ty mňamky na prkénku vidím:-) Eva

      Vymazat
  2. Mám ráda vůni dřeva z olivovníku a ráda se ho dotýkám. Samozřejmě miluji jeho plody+olej:-)
    Jakýkoli předmět z tohoto dřeva, hned navodí tu správnou provensálskou atmosféru:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...no právě, strašně mi to připomíná moře, léto, sluníčko:)))) Eva

      Vymazat
  3. Evi krásné prkýnko :-) zrovna o víkendu mi moje bambusové prasklo.a takové z olivovníku by se mi moc líbilo.mrknu se kde by se dalo sehnat.Olivy a cokoliv z nich miluji nejlépe samotné s dobrým vínem a sýr k tomu :-) ...mňam. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, máš stejné představy jako já:-) Eva

      Vymazat
  4. Oo to je nádhera!! Přesně takové by se mi líbilo, i jako dárek pro moje známé/vinaře :) Kde se to dá koupit Evi? K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, koupila jsem ho ve slevách v Drážďanech za 10 eur.

      Vymazat
  5. Evi, je nádherné, taky bych takové potřebovala. Večer si doma často dáváme k vínu sýry. Budu muset do Drážďan! :-) Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě kvůli těm sýrům jsem si ho koupila:-)))) Zajeď:),já v Pirně ještě stále nebyla.

      Vymazat
  6. Evi, nádherné prkýnko ....taky by se mi takové hodilo ....Marki

    OdpovědětVymazat