středa 15. ledna 2014

Aklimatizační výlet po návratu z hor.


Park v u zámku ve Veltrusích. Místo, které mě nabíjí. Škoda, že začalo pršet.











14 komentářů:

  1. Moc krásný park :) První fotka vypadá podzimně :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Kami,je tam krásně:-)

      Vymazat
  2. Krásný vzpomínkový fotoreport:) Pár let jsem bydlela v Kralupech a přes Veltrusy každé ráno jezdila do školy, byly to skvělé roky, měla jsem to tam ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to mám kousek:-))) bydlím u Kralup. Taky to tu mám ráda. Nabíjí mě to:-)Eva

      Vymazat
  3. I ten déšť je fotogenický, jako zámek s parkem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)....tak fotit se dá ledacos :-) hezký víkend. Eva

      Vymazat
  4. Zámek vypadá moc hezky.Krásné fotky Evi....Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný,ale kvůli povodním stále nepřístupný. Eva

      Vymazat
  5. vyzera to tam naozaj uzasne!

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam úžasně. Díky za komentář.

      Vymazat
  6. Evi, i přes ten déšť moc krásné fotky ....hlavně ta první ...ta se ti moc povedla ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marki...je tam krásně za každého počasí. Eva

      Vymazat
  7. ahoj Evi :))) koukám jak jsi se měla nádherně :) kouzelná místečka…měj se krásně Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ,pohoda je už dávno fuč...nastala tvrdá pracovní realita-brrrr:-))))

      Vymazat