pátek 31. ledna 2014

Pro učitele konec ledna znamená nedostatek času.....i já ho letos pociťovala-což vysvětluje moji blogerskou absenci :)


Konečně jsem se dočkala pololetních prázdnin a volno si užila v Praze. Už dlouho jsem se těšila na procházku s foťákem v ruce.
Navštívila jsem Staroměstské náměstí, jednu úžasnou restauraci a bistro (o nich až příště), bazén, HM home a spoustu obchodů,kde stále ještě číhaly slevy...






8 komentářů:

  1. Evi, včera jsem byla také v Praze a náramně jsem si to užila:-) Přeji Ti nadále odpočinkový víkend! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda Moni, že jsme se nepotkaly:-)

      Vymazat
  2. Taky se chystám na procházku, moc pěkné fotky Evi. A k tvému minulému příspěvku - araganový olej neznám a vypadá hodně zajímavě. Díky a pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se Jani zase těším na ty tvoje fotky novým foťáčkem. pa a hezký víkend i Tobě.Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky Evi :)) To HM home ti moc závidím a samozřejmě přeju :)) Pěkný víkend, K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky kami,ale tentokrát jsem nic nepokoupila:-) hezký víkend. Eva

      Vymazat
  5. Jůůůů, Evi, HM home závidím ....škoda, že není i u nás ..... ale asi bych tam nechala půlku výplaty, chi, chi ....líbí se mi tam toho totiž strašně moc ......Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věci tam mají moc hezké.....ale tentokrát jsem tak dlouho vybírala, až jsem si nakonec nekoupila vůbec nic:-)

      Vymazat