sobota 27. dubna 2013









V časopise Living and more jsem objevila bílé pokojíčky.
Na jaře mi přijde bílý byt smutný.
Taky si myslíte, že by mu slušely barvičky?
K lenošivému koutku nemám žádné výhrady-tomu bílá barva padne jako ulitá:-)

10 komentářů:

  1. Dobrý den, já bílou v interiéru miluji, ale souhlasím, že všeho moc škodí. Terasu oživuje a probouzí ty květiny, není nad zelenou ... moje další favoritka mezi barvami a živé květiny ...krásný víkend přeji Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný zbytek neděle a díky za milý komentář. Eva

      Vymazat
  2. Terasa je nádherná, tam by se mi líbilo:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Ajko taky:-))) hezký týden . Eva

      Vymazat
  3. Evi, přesně tak .... příliš bílé ve mě evokuje nemocnici ..... asi nějaké trauma z dětství:o):o):o) ..........ale s tou zelenou barvou okolo jí to moc sluší .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to Marki asi taky tak:-))) hezký pracovní týden. Eva

      Vymazat
  4. Poté, co máme za sebou tu ukrutně dlouhou a šedou zimu bych taky měla touhu vymalovat vše na bílo. Ale přeci jen, aspoň trocha barev (byť na doplňcích) by měla být. Přeju hezký a svěže zelený týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu v bílém:-)))....svěží týden asi bude-momentálně nám tu celé odpo prší. Eva

      Vymazat
  5. Evi, bílou v interiéru mám momentálně moc ráda, ale kombinuji ji s šedou... Kuchyň mám bílou, podlahu jsem natřela na bílo, ale sedačku jsem zvolila v barvě šedé... Měj se fajn. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Moni taky líbí bílá v interiéru....ale čeho je moc,to není moje parketa. Měj se taky hezky. Eva

      Vymazat