středa 3. dubna 2013

Velikonoční Veltrusy podruhé:-)













Do veltruského parku chodím za každého počasí, v každém ročním období.

Čerpám tu energii.
Mezi mé nejoblíbenější patří  DÓRSKÝ PAVILON a PAVILON PŘÁTEL a jeho tyrkysová výzdoba. No není to nádhera?

12 komentářů:

  1. Evi, je to nádhera. Vlastně včera si mi připomněla, že jsem tam od povodní nebyla... Musím to napravit. Hezký den! Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný to tam je,.....jen škoda,že se zastavily ty peníze na opravu. Je to tam rok od roku horší:-( Eva

      Vymazat
  2. Evi, krásné, já jsem tam ještě nikdy nebyla...mám to přes celou Prahu...tyrkysový pavilon je nádherný! Tak až se oteplí a vysvitne sluníčko, třeba se tam vypravíme:-) krásný den pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,skvělý tip na jarní výlet. Je tam krásně a stojí to za to. Eva

      Vymazat
  3. Evi krása--vůbec se Ti nedivím že tam chodíš čerpat energii sála už i z foteček :o) Měj krásný den...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak mám splín,už jsem tam:-))) Hezký den i tobě. Eva

      Vymazat
  4. Evi, to se povedlo...........kráááásnéééééé! pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Elo...jezdím tam hrozně ráda.Škoda,že se jen nemůže do zámku. Eva

      Vymazat
  5. Ahoj Evi,pěkný tip na výlet.Vypadá to tam moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřele doporučuji, je tam krásně....a dík za virtuální návštěvu. hezký víkend. Eva

      Vymazat
  6. Evi, krásné fotky ..... ani se nedivím, že se ti tam líbí ....krásný víkend .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším,až se tam zase vypravím.....snad už bude konečně nějaké to sluníčko:-) Eva

      Vymazat