úterý 9. dubna 2013

Hrníček


Před 14-ti dny jsem využila akci ze slevomatu a namalovala si hrníček.
Takhle vypadal před výpalem:



A takhle po výpalu:




Markétka přichystala pro vás  super giveaway.


Podívejte se na její stránky:
Markétčin blog





14 komentářů:

  1. Ahoj Evi...
    no paráda,hrneček je krásně originální!
    Hezké dny ti přeji
    Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí, hezké jarní dny i tobě. Eva

      Vymazat
  2. Teda Evi, ty jsi i keramička:-) je krásný, jarní ....tak přejí krásné jarní dny pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne moc povedená Jani:-))..dělala jsem ,co jsem mohla:-) Eva

      Vymazat
  3. Nádherný, něžný hrníček! Moc se ti povedl! Hezký den, Evi! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu,ale jsem skromnější:-)))...mohl být mnohem vydařenější. Eva

      Vymazat
  4. Evi hrneček je úžasně jarní :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, hrnek se Ti moc povedl...jak píše Eva, je krásně jarní. Ale to jaro už je tady. Hezké dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu a hezké dny i tobě.P.S. u nás od rána prší:-( Eva

      Vymazat
  6. Evi, ještě se chci zeptat, to sis nechala vypálit v peci, nebo to jsou barvy na vypálení kdekoliv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, to vše bylo v akci slevomatu-hrneček, barvy, výpal. Vypalovali nám to v peci.Voucher jsem koupila den před Štědrým dnem a stálo to okolo 190 Kč. Ale každý si to jinak může namalovat za běžnou cenu. Jukni na jejich stránky. E.

      Vymazat
  7. Evi, ten je nádherný ..... parádní mařížská keramika .... z něho ti to kafíčko bude určitě chutnat báječně .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen Markétko doufám,že mi nepopraská. Hezký jarní víkend. Eva

      Vymazat