pondělí 22. dubna 2013

Hrnčířské trhy-zámek Nelahozeves


Nedělní výlet.

Krásné sluneční odpoledne ve znamení keramických opeřenců.










Mám slabost pro tyrkysové hrnky.




Tradiční posezení u  oblíbeného kafíčka.



14 komentářů:

  1. Na tradičních trzích v Nelahozevsi jsem byla několikrát, vždycky jsem si tam nějaký ten hrnek koupila. Je tam moc hezká atmosféra... Evi, přeji Ti fajn týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky za komentář:-))..tentokrát ale trošku zklamání.Vstupné už 120 korun a nabídka stále stejná. Chtělo by to nějakou změnu.

      Vymazat
  2. Evi, nádhera .... krásné fotky .... ale tentokrát mě možná víc než ptáčci zaujalo velkotopinkářství .... pa, pa Marki

    PS.Ale abych těm ptáčkům nekřivdila, ten dudek je nádherný !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki a jak to tam vonělo česnekem:-)....mňam.Eva

      Vymazat
  3. Evi, také miluji hrnčířské trhy, v Berouně na náměstí bývají na jaře a jsou úžasné a vstupné se tam neplatí....Měj se krásně pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já Jani občas do Berouna zajedu:-) E.

      Vymazat
  4. Krásné,.... jarní.....sluníčkové... Evi :-) Pro krásný hrneček se doma místo asi vždycky najde!? Pěkné dny Ti přeju , pa, pa Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě taky a díky za milou návštěvu. Doufám,že brzy zajdeš i na tu skutečnou:-) Eva

      Vymazat
  5. Evi tak tam by se líbilo i mě :o)Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, tam bylo věcí......ale učím se říkat si občas NE :-))) Eva

      Vymazat
    2. Také to tak mám :o)))

      Vymazat
    3. Někdy to jde s velkými obtížemi-hihi:-))) a někdy se to vůbec nepodaří:-)) Eva

      Vymazat
  6. Tyrkys mám moc ráda, ale tyrkysové hrníčky jsem ještě nepotkala. To už bych si do něho vařila kafe. Hrníčky jsou moje slabost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Aleno za virtuální návštěvu.....tyrkysových je pomálu,ale jsou....a pak jsou hned moje:-))) hezké jaro..Eva

      Vymazat