pondělí 1. dubna 2013

velikonoční výlet

Aprílové počasí (chvíli sněžilo, chvíli svítilo sluníčko)

Vyjeli  jsme odpoledne do přírody, vyvětrat se  a "vydat " ze sebe zásoby ( a že jich o Velikonocích bylo:-))).
Navštívili jsme zámek Veltrusy.
Zvu vás na malou prohlídku:












8 komentářů:

  1. Evi děkuju za prima fotečky :o) Příjemně prožitý den jsi měla--- přeji i příjemně prožitý zbytek dne.Koukám že u Vás jste bez sněhu u nás právě opět padá a padá.... :o(Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo taky bílo,ale včera bylo teplo a sníh je fuč:-)))...ale když jsem viděla dnešní předpověd, tak si ho ještě v týdnu asi užijeme:-( Eva

      Vymazat
  2. Evi, hezké fotečky...tak to byla príjemná procházka zámeckým parkem, až mi je líto, že jsem nebyla nikde....odradilo nás chladné počasí... pa Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to bylo opravdu aprílové. Eva

      Vymazat
  3. prima virtuální prohlídka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko za návštěvu.Bylo tam prima. Eva

      Vymazat
  4. Zámek Veltrusy mám moc ráda a tímto Ti Evi moc děkuji za připomenutí. Musím se tam zase vypravit. Zámecký park je krásný. Pravda, takovou procházku bych potřebovala, těch kalorií co jsem o Velikonocích nabrala... Hurá na hubnutí :-) Evi, opět krásné fotky. Hezký týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Veltrusy miluju...škoda,že to tam dopadlo hrozně po té velké vodě a finance na opravu jsou pozastaveny. Mám tam ráda pavilon v parku, hlavně tu jeho tyrkysovou výzdobu-bude v zítřejším příspěvku:-))))Hezký dubnový týden i tobě Moni. Eva

      Vymazat