čtvrtek 4. května 2017

Nejslavnější stavba na ostrově se tyčí nad mořem v hlavním městě Palma.

KATEDRÁLA LA SEU....nad oltářem lustry od slavného architekta A. Gaudího. Jeho tvorba mě naprosto fascinuje....koupila jsem si knihu o celém jeho díle....je v angličtině, tak jsem zvědavá, jak si počtu:-)
A můj další sen...... s Gaudím.......Barcelona.









12 komentářů:

  1. Katedrála je nádherná, ohromující svojí velikostí i propracovaností. Nemám slov, koukám stále dokola.
    Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera, Evi! Musela to být úžasná podívaná.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Gaudího stavby. Sagráda família mě před pár lety naprosto ohromila a všechny jeho domy v Barceloně také.
    Krásné fotky! Děkuji za připomenutí. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, Gaudí je i můj oblíbený architekt, umělec, blázen... prostě jak pro koho :o)
    V Barceloně jsem byla dvakrát a ještě tam určitě musím, před Sagradou Familii jsem byla bez dechu...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych být taky bez dechu:-)....u S. F. :-))

      Vymazat
  5. Je tam krásne, min.rok ju podrobne nafotila BG, ani som nevedela, že sú tam moderné betónové časti:-)

    OdpovědětVymazat