neděle 28. května 2017

....stále se něco děje:-)....a já tu tolik dní nebyla....nejvíce času věnuji Loli, potom mě pohltily pracovní povinnosti a pak to ostatní...... začala mě bavit italština :-)....skoro tříhodinové představení STARÁ DOBRÁ KAPELA s Naďou Konvalinkovou a Václavem Postráneckým v divadle Palace,  druhý ročník grilovacího festivalu OHEŇ A KOUŘ (velké nadšení), cestovatelský večer po Quatemale , několik večerů jsem věnovala výběru letní dovolené ( a stále nemám moc jasno:-) a včerejší den v luxusním pražském parku RAJSKÁ ZAHRADA.....sama s Loli...(naprostý relax, bohužel foťák zůstal doma)....

Dnes horký den na putting golfu....nerozhodné skóre....skvělé zážitky, příjemný pohyb, nápoje a dobrý oběd. 
Co vy a horký víkend?








12 komentářů:

  1. Evi, jsi v jednom kole! A nemáš vybranou dovolenou? Ty?
    A můj víkend - sobota dost pracovní, ale dnes a do středy pohoda... Užívám si!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, naprosto chápu a je mi úplně jasné, že nestíháš. přiznám se, že když se nám narodila první vnučka, tak jsem o blogovém světě neměla ani páru a určitě bych ho také nestíhala:o).Díky té naší chalupě bohužel nemám život tak pestrý, jak bych si někdy představovala :o)),stává se spíš ze mě zahradnice, což mi v mém mládí bylo hodně protivné a dělala bych cokoli jen abych se nemusela rýpat v hlíně. Časy se mění a asi stárnu:o))Měj se krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestíhám vůbec nic:-(....ale je s podivem, že mi to vůbec nechybí.

      Vymazat
  3. Evi, máš krásně nabitý program posledních dní.
    Lolinka roste před očima. :o)
    Krásný týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,ty tedy nezahálíš.
    Přeji Ti správnou volbu při výběru dovolené.
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Páne jo, takových úžasných aktivit... já v tomhle vedru zalejzám do chladu a tmy a v duchu si představuji mrazivý den plný sněhu.:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy bývám ještě akčnější:-)))

      Vymazat