středa 10. května 2017




Nečekaný a milý dárek od přátel.
Dlouho jsem snila o tom, mít něco takového doma.
Touha se vyplnila.

Máte taky taková přání?

14 komentářů:

  1. Tak to je originální dekorativní dárek!!!
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný dárek, naprosto ti rozumím, že jsi po tomto toužila :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud je to vysněný dárek, udělá radost a má i své místo, je to super. Můj sen to ale není, já nemám to místo. :O)
    Evi, přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Když se plní přání, je to báječné. I já mívám. Sice to není zrovna paroh (neměla bych ho kam umístit), ale sny a přání bývají různá :o).
    Měj se pohodově Evo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné paroží...a já pořád hledám po lese a nic:o))...I když takový luxusní kousek bych nikdy nenašla:o)..přeji krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama bych to štěstí taky neměla.

      Vymazat
  6. :-) Jak je dobře, že jsme každý člověk jiný - můj sen paroží není, tobě udělalo velkou radost. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, to by byla na světě nuda :-)

      Vymazat