pondělí 15. května 2017

Víkend mezi knihami....aneb každoroční  knižní veletrh.
...... letos mě zajímaly úplně jiné knihy..... dětské (pro Lolinku).....pomalu si rozšiřuji obzory....zaujala mě malá nakladatelství....jejich knihy jsou umělecká dílka....nádherné věci . Je důležité vzbudit u dětí lásku ke knihám a k  tomu ty krásné skvosty napomáhají......snad bude Loli po mně. 
Těším se, až ji budu číst pohádky.

Já jsem, z důvodu nedostatku místa pro nové knihy, propadla před několika lety e-knihám.
 Ale dotýkat se  té papírové, má svoje kouzlo....

Co vy ?
 Co čtete?
 Byly jste na veletrhu také? 
Co vás tam zaujalo?




Zatím jsem nakoupila první knihy pro nejmenší










Nezapomněla jsem ani na sebe....pro mě něco naučného...něco pro moje cestování....jazykové a cestovatelské příručky.



a taky něco pro manžela:


10 komentářů:

  1. My teď čteme Hravouku (od března asi po páté) moc hezky napsaná knížka pro děti. Loli je na ni sice ještě malinká, ale když ono to tak letí ... krásný večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se na ni podívat....slyšela jsem jen samou chválu:-)

      Vymazat
  2. Evo, nebyla,mám to trošku z ruky!Ale knihkupectví,knihovny a knížky miluji!Se Šímou chodím k nám do knihovny od narození a i on knizky má rád:-)Teď momentálně jedeme v dopravě,...Ale nedávno jsme objevili i kouzlo elektronické tužky Albi a naučných knížek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to s Loli taky zažiju:-))

      Vymazat
  3. Jsem čtenářka od dětství. Už pěti letech jsem chodila do knihovny a četla a četla. Nedám na knížku jako takovou dopustit. Vyrostla jsem téměř v tiskárně- otec byl litograf- tiskařská čerň byla pro mne vůně. Novou knížku jsem nejdříve otevřela a pak ,,očuchala". Voněla mi. Teď už ta vůně taková není, zřejmě už barva má jiné složení. Některé časopisy mi dokonce hodně nevoní.Zatím jsem si elektronickou knížku neoblíbila.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky knihomol:-))) a čtečku využívám nejvíce na svých cestách.

      Vymazat
  4. Nakoupila si dobře, Evi! I my bojujeme s místem (a máme knihoven celkem hodně), proto nákup každého kousku pečlivě zvažuji. Beletrii už až na vyjímky nekupuji. Ráda knihy poslouchám a tak šetřím unavené oči.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak audio knihy jsem ještě nevyzkoušela.

      Vymazat
  5. Knížky, to je moje slabina - neodolám jim, přestože už je nemám téměř kam dávat, tak je tajně odvážím na chalupu, aby ty přírůstky nebyly komentovány :-) Dobře jsi nakoupila...

    OdpovědětVymazat