pondělí 10. října 2016

Z víkendu

Deštivé sobotní počasí mě zlákalo do Prahy na 
MINT WEEKEND MARKET
Pravidelný trh s jídlem, kávou, nezávislou módou, šperky a designem.
 Od 1.října v Pražské tržnici .

Dostala mě GINGER MANIA. 
Ochutnala jsem výborné zázvorové pivo a zázvorovou limonádu.














Cestou domů jsem si koupila dýni caruecano....  k obědu byla dušená dýně s treskou. Výborná kombinace.

Dušená dýně
1 menší dýně oloupaná a nakrájená na malé kostičky
1 malá cibule nakrájená najemno
1 stroužek česneku
olej, sůl, pepř

V pánvi rozehřejeme olej a osmažíme na něm cibuli dozlatova. Přidáme kousky dýně a česnek, podlijeme trochou vývaru a necháme dusit asi 10 minut, dokud není dýně měkká. Podle potřeby dál podléváme. Dochutíme pepřem, případně dosolíme.




8 komentářů:

  1. Aj ja sa musím už odštartovať, do tých našich Bratislavských industriálnych kaviarní a polievkární,blšáky v starom meste, mydlové trhy, do Starej tržnice, vraj tam býva program...roky som ťahala ,,suitu,, za sebou a teraz už mám ,,zazmluvnené,, kámošky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle akce mám čím dál tím raději :-) Na fotkách doma, máš zachycenou moc hezkou atmosféru. Krásný večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atmosféra podzimní a lenivá..... A já dneska odpadávám , protože jsem k. o. :)

      Vymazat
  3. Super, příjemná akce a dobré jídlo na závěr...
    Evi, měj hezkou středu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evi super akce...
    A obdivovala jsem právě tvé šikovné ruce co krásného vytvořily 💞

    OdpovědětVymazat