pátek 28. října 2016

Zdravím z Bavorska....... (z porodnice ještě ne... hlásím stále setrvalý stav)




Bohužel počasí nám moc nepřeje. Sice je teplo, ale prší a je mlha.
Vydali jsme se za králem Ludvíkem II. BAVORSKÝM na zámek NEUSCHWANSTEIN.  Těšila jsem se, že vzdušný zámek uvidím na vlastní oči, ale to se díky nepříznivému počasí nezdařilo. O to více jsem se těšila na interiér... a ten nezklamal. Nevěděla jsem, co dřív obdivovat...zda trůnní sál, královu ložnici, kuchyni, pěvecký sál atd. Jen mi bylo líto, že se zde nesmí fotografovat.




Další Ludvíkův počin je rokokový zámek LINDERHOF a jeho nádherné zahrady a přírodní park v anglickém stylu.




Další naše zastávka byla v benediktýnském klášteře ETTAL, který je proslulý výrobou klášterního likéru s přísně utajenou recepturou.






Odpoledne jsme si udělali zastávku v olympijském městečku GARMISCH PARTENKIRCHENU a prošli jsme se kousek podél jezera EIBSEE.











Snad se počasí konečně umoudří :-) Přeji hezký sváteční den u nás doma.

10 komentářů:

  1. Evi, i za takového počasí má vás výlet kouzlo. Užívejte, pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to muselo být opravdu prima!!! I v tomto počasí to určitě stálo za to! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tu krásně i za deště. Vidíme neviditelné :))))

      Vymazat
  3. Krásné foto....i přes nepřízeň počasì....Ila

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné místo a ty fotky taky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, vše je napsáno, prostě se máte báječné. Užívej, já budu dále v očekávání :-) Jana

    OdpovědětVymazat