pátek 21. října 2016

Po náročných dnech jsem opět tady :-)
Síly jsem nabírala u šití.

 Začalo to obyčejným čmáráním po papíře...



...a takhle to skončilo:-)








24 komentářů:

  1. Parádní mazlík!:-)Klidnější a hlavně pohodové dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že klid už konečně nastane.:-)

      Vymazat
  2. Evo krásný!!! Tuto kombinaci barev miluji! ...a ten puntíček - paráda. Měj hezký víkend Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Zajačica je poriadna beťárka!
    Ale moc milá:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi to je milé...to bude naj mazlíček od babičky :-) pekný večer! D.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, úžasná autorská hračka! Moc se mi líbí! Jsi vážně šikulka. Inspiruješ mě. Budu muset ten stroj taky zase oprášit:o)). Látek mám plno...krásný víkend. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechám se ráda inspirovat i od tebe :-)

      Vymazat
  6. Evi, ty se nezdáš, originální a parádní dílko pro vaše štěstí...kdy? už brzo, viď, pa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jsme v očekávání tento týden :)))

      Vymazat
    2. Ale ještě se chystám na jednu cestu, tak to snad stihnu :)))

      Vymazat
  7. Tak to je parádní! Budeš muset vytáhnout stroj častěji. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, úžasné! Prostě kouzelná hračka!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat