sobota 8. října 2016

Další moje šití...tentokrát i s vyšíváním (opět po letech)

Polštářek....hotový za dva podzimní večery.



12 komentářů:

  1. Krásný domeček. Vyšívání jsem taky odsunula :-)) Ale máš pravdu, jednou si to jako babička třeba užiju :-) Hezký víkend D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký víkend i u vás. U nás od rána prší :-(

      Vymazat
  2. Teda Evo, já zírám, co v tobě všechno je!!! Jak ten malý očekávaný tvoreček dokáže motivovat,že? Jsi velmi schopná (prostě šikovná "brzybabička") :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, to koukáš viď? Dvacet let jsem nic podobného nedělala...... ale naučené dovednosti z mládí se prostě nezapomínají. :-)

      Vymazat
  3. Evo, moc pěkné. Jako věci předtím :o)
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, díky za milý komentář. Eva

      Vymazat
  4. Evi, jsem zvědavá jakou další dovedností nás překvapíš. Polštářek je krásný. Prší i v Kořenově, furt a stále. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už jsem své možnosti vyčerpala :))))

      Vymazat
  5. Evi, jsem zvědavá jakou další dovedností nás překvapíš. Polštářek je krásný. Prší i v Kořenově, furt a stále. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky prší. Nám to neva, dneska budeme slavit :-)

      Vymazat
  6. Evi, ty nám odhaluješ svou šikovnost jen po kouskách... Nádherný domeček!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli a myslím, že jsem vše odhalila.-)))

      Vymazat