úterý 29. července 2014

Ze Švýcarska jsme nabrali směr Itálie,kam jsem vždycky jezdila na babskou jízdu :-) tentokrát jsem přemluvila manžela a myslím,že vůbec nelitoval.
Ligurie nás mile překvapila-nádherné a hlavně čisté moře, milí lidé,památky, italská gastronomie, kavárničky....







14 komentářů:

  1. Evi, krasa...a nadherne fotky..obdivovala jsem i ty uzasne hrady, vypadaly na prvni pohled jako skutecne...mej se mco krasne ..Inka a diky:o]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, díky...užívejte si pohodičky za oceánem:-)

      Vymazat
  2. More vyzera nadherne...a CH ja milujem...

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to je nádhera! Moře! Stýská se mi po něm:-)) A krásně jsi to nafotila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mně už taky......ale na Krétě bylo přece taky fajn, že?

      Vymazat
  4. Nádherná pláž :))) hned bych jela znovu...Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. ...tak přece bylo moře .o) Krása!
    Hezký den Evi, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. jůůůůůů to je Evi ale nádhera...tam muselo být fakt skvěle...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, bylo....moc jsme si to užili a moře opravdu nabažili:-)

      Vymazat