čtvrtek 17. července 2014

Bydleli jsme v lázeňském městě BAD RAGAZ. A byl by hřích vynechat místní termály TAMINA THERME, prý nejvydatnější v celé Evropě-jak jsem se dočetla v průvodci.

...a tady vás budou pěkně rozmazlovat :-)



Po vydatných masážích, plavání a saunování  přijde vhod kafíčko a malá sladká odměna v místní kavárně.








8 komentářů:

  1. Evi, a pak ze my si uzivame..nas tak akorat masiruji vnucky :o].. a hlavne je jich vsude plno a to jsou jen dve. vloni jsme tu byli sami a to bylo jine cestovani..Takze ty masaze ti uprimne zavidim..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas máte masáže zadarmo a to je velký výhoda:-))))

      Vymazat
  2. Těžké rozhodování, zda termální "povalování", nebo "neřestné mlsání"...
    Bez pochyb, foto mě přesvědčila, že je nutné vyzkoušet oboje:-)))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás těžké rozhodování nebylo...zákusky prodávají hned u vstupu,takže jsem hned věděla, co bude po lázních následovat:-))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ajko, to teda byl...vysněný ráj:-)

      Vymazat
  4. zdravím, děkuji za krásné obrázky i v minulém příspěvku, nestíhám reagovat, Švýcarsko je můj sen, plánuji již několik let a zatím odloženo na neurčito, ale jednou to klapne, letos Istanbull - vložím fotky. krásně jste se měli, lázně a příroda vychutnávejte a užívej te :-)))) Mara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím též:-)....v Turecku jsem nikdy nebyla, tak se těším na fotečky i nějaké povídání. Hezké léto... Eva

      Vymazat