úterý 22. července 2014

Obchody

Tentokrát vás zvu do švýcarských obchodů.
Komentářů není třeba...
Prosím....dveře jsou otevřené...











...a kdyby vás přece jenom zajímalo, co se tam prodává.


třeba dřevěné brýle






Zavíráme :-)


14 komentářů:

  1. Jen co najdu platinovou katu - vyrážím :o)
    Hezký den Evi, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji s sebou neměla...škoda:-))

      Vymazat
  2. Ach ..... tolik krásy najednou ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěděla jsem ,kam dřív:-)...ale vidíš, že byly prázdné ...

      Vymazat
  3. Škoda, že můj sponzor má dlouhodobou dovolenou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj má celoroční už několik let:-)))

      Vymazat
  4. Evi vidím,že byla krásná dovča a těch obchodů :))) .... koukla jsem i na předchozí obrázky a opravdu nádhera....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, byla...cestovali jsme 16 dní....kolem obchodů jsem jen procházela-hihi:-)))

      Vymazat
  5. Tedy to je Evi krásy :o) ty brýle jsou skvělé :o) Měj se krásně a už se těším čím nás překvapíš příště ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, krasa...Svycarsko je take jeden z mych snu..dokonce tam mam kamarada z detstvi..zije v Bernu i s rodici..Moje dcera rika, ze neni krasnejsi zeme..Jenze mi uz skoro 20 let litame k mamce, kde travime podstatnou cast prazdnin a jejich zbytek pak upravujeme byt a chalupu, to co jsme pres rok zanedbali..ale ta krajina je neskutecne lakava...mej se moc krasne..za 14 dni uz budu doma..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Země je to opravdu nádherná...člověk někdy musí opustit svoje zajeté koleje:-)jako jsme to udělali letos my.....a dala jsi mi odpověď na moji otázku....myslela jsem,že tam bydlí tvoje dcera:-)))..tak si těch 14 dní ještě užij a měj se tam fajn. Eva

      Vymazat
    2. Evi, nene, dceru a vnucky si odvazim domu do Ceska:o]

      Vymazat
    3. Tak teď už v tom mám konečně jasno:-)))

      Vymazat