neděle 20. července 2014

Lago Maggiore

Dva dny jsme byli u švýcarského jezera LAGO MAGGIORE.
Jezero leží na italské části  Švýcarska a překvapilo nás bujnou vegetací. Že tu uvidíme i volně rostoucí banány by nás ani ve snu nenapadlo :-)
Taky tu jsou nádherné památky a kamenné stavby a prodávají tu  nej nej čokoládu.












18 komentářů:

  1. Evi, krásné fotky. Muselo to být fajn. Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to nádhera...škoda, že to tak rychle uteklo. Měj se taky fajn. Eva

      Vymazat
  2. Evi, moc děkuji za tuhle reportáž. Jezero Maggiore mám už dlouho ve svém cestovatelském plánu a neznám nikoho, kdo tam byl. Je to přesně taková nádhera, jak jsem čekala. Stejně jako třeba italské Lago di Grada má své klíma, proto ty banány a palmy.
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme tam odbočili tak nějak náhodně:-))) a museli tam zůstat. Nádherný kraj. Eva

      Vymazat
  3. Omlouvám se za tu přesmyčku - Lago di Garda :o)
    H.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, díky za ty pohlednice z Tesin!!! Naše krátké dovolené v okolí Ascony,Lucarna a Logana se rovnaly pobytu v pozemském ráji..., mikroklima, krásná příroda... Doufám, že si to zopakujeme a navštívíme všechna krásná zákoutí, který tento kousek Švýcarska skrývá:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezbývá než souhlasit....a snad bude taky repetice:-)))

      Vymazat
  5. Opět krásné fotky míst, kam nepojedu :O). Banány super fotka a ta čokoláda mňam, tu mi vozí kamarádka a je super. Krásné dny Maryša :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč ne????? ne nadarmo se přece říká: neříkej NIKDY:-))) Eva

      Vymazat
  6. Evi, já tyhle jezera miluju, U Lago di Como, což je na severu Itálie hned u Švýcarska mám rodinu a je tam nádherně. Štíty hor pod sněhem a dole palmy, zkrátka úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, odbočku na Como jsme viděli a možná tam někdy zahneme:-)))

      Vymazat
  7. To je nádhera Evi, nikdy jsem o něm neslyšela. Mám moc ráda ty tvoje cestovatelské příspěvky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, netvořím, nepeču...já už musím jen cestovat-hihi:-)))

      Vymazat
  8. Evi,děkuji za nádhernou fotoreportáž.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač:-)..ráda se podělím. E.

      Vymazat
  9. Evi to je krása...tam muselo být úžasně... ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí bylo...16 dní na cestách a nějak se nám nechtělo jet domů:-)))

      Vymazat