pondělí 17. března 2014

Na naší faře je výstava historických kočárků.
Šla jsem se pokochat a zjistila jsem, že jako historické jsou už považovány panenky a kočárky, se kterými jsem si kdysi taky hrála nebo jsem v nich ležela coby mimino:-)))

Nejvíce mě zaujaly kočárky černé. Na svoji dobu vypadají hodně moderně.....a dobové fotografie, které po letech neztratily své kouzlo.





18 komentářů:

  1. Ty jsou krásné ... a asi jsem taky ležela v nějakém historickém jako mimčo:-) Pa Evi:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné kočárky...zrovna v podobném jako je ten poslední jsem i já vozila svoji panenku...Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak zjišťuji, že už jsem také klasifikována, jako historický exponát:-) Ale nezahořkla jsem, výstava je lákavá!

    OdpovědětVymazat
  4. Evi na tuhle výstavu bych zaběhla i já kdyby to bylo blíže :) Děkuju že jsi se podělila ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Výstava musela byt moc hezká.... kočárky jsou krásné....pa Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla...některé byly hodně nadčasové. Nevím proč, ale mě okouzlily ty černé.

      Vymazat
  6. Tak taková výstava by se mi taky líbila. Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani, výstava stála za to:-)

      Vymazat
  7. Jů, to bych se šla hned kouknout:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím,taky vzpomínám na věci z doby minulé:-)

      Vymazat
  8. Kočárky jsou moc pěkné, škoda, že výstava není u nás, hned bych na ni šla. Mám dva kočárky historické, jeden po manželovi a jeden už po našich dcerách :O) Zdravím a přeju sluníčkový den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už jsou taky historické poklady:-))..díky za virtuální návštěvu.Eva

      Vymazat
  9. Evi, krásné kočárky !!! Hned bych se šla kouknout ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš přijet na návštěvu:-))

      Vymazat