čtvrtek 13. března 2014

Minulý týden jsem plnila  jeden z narozeninových dárků pro mého manžela. Tentokrát jsem ho vzala na  JAZZBOAT. Na palubě jsme byli asi jediní "domácí", kolem nás samá "cizina".

A dárek to byl opravdu povedený, byl to ohromný zážitek.
Přivítání se svařáčkem, příjemná a sympatická  obsluha, koncert Hanelle Blue, super atmosféra, prostředí a úžasná večeře a dezerty...a k tomu dvě a půl hodiny trvající plavba po Vltavě večerní Prahou.

Pokud chcete originální dárek, neváhejte.
Více informací najdete:  tady






8 komentářů:

  1. Nádhera,parádní zážitek...když už jsme v Praze tak odjíždíme večer.Mám ráda večerní Prahu :) Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle dárek by se líbil i mému muži. Díky za tip Evi. Věřím, že jste si to pěkně užili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, užili....bylo to super. Jela bych klidně znova.

      Vymazat
  3. S plavbou po Vltavě jsem měla doposud jen dobré zkušenosti, ale Jazz jsem ještě nevyzkoušela. Díky za tip:-D!

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, Evi, krásný dárek ....Marki

    OdpovědětVymazat