neděle 30. března 2014

BIALETTI




Moje dávné přání.
Moka konvička BIALETTI ve stylu Art Deco.
Kolikrát jsem si na ni myslela, kolikrát jsem ji už měla v Itálii v ruce...a zase ji vrátila, protože jsem objevila italské  botičky, džíny a jiné italské in hadříčky.....no znáte to, že?
Tak až teď:-)...konečně jsem se dočkala.

18 komentářů:

  1. Tak takuto tuzbu mam aj ja....jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se ti to splnilo:-).............no presne podle pravidla, kdo si počká - ten se dočká ! :-)......a je moc krásná... Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak,...někdy se to prostě vyplatí:-))

      Vymazat
  3. Tak přesně tuhle konvičku jsem dlouhá léta používali, než jsme si pořídili presovač. A spokojenost byla veliká!
    Ta podle mě na rozdíl od všech těch ostatních vydrží po několik generací.
    Ať vám káva chutná! A nezapomeň k tomu na dort:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, u nás je to přesně obráceně:-)))...nejdříve super presovač a teď teprve konvička...a dort k tomu i k tomu:-))) je samozřejmostí (alespoň u nás).

      Vymazat
  4. A proč kupovat v Itálii, když se prodává běžně i v ČR? Např. www.dokuchyne.cz/bialetti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč vlastně ne????? Byl by to dobrý důvod cesty do Itálie:-)....P.S.mám ji taky z Čech.

      Vymazat
  5. Evi, tak tuhle konvičku používám už asi 10, možná i více let a nedám na ni dopustit. Pro mne nejlepší káva na světě :-) Hezký týden!

    OdpovědětVymazat
  6. Znám jen z návštěv a z časopisů :) ať kávička chutná...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky obdivovala ten její úžasný tvar.....a teď můžu dodat, že i káva z ní je úžasná:-)

      Vymazat
  7. Evi, je krásná a tááák italská :-) Tak ať ti z ní káva chutná!

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, tak ať ti z ní to kafíčko "chutná" !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Ta je krásná! :)) Moc pěkný splněný sen :)

    OdpovědětVymazat