sobota 2. listopadu 2013

Znáte Blanku Milfaitovou?


V Srní je krásný kostel.....ale taky Slunečná kavárna. ....venku zas tak lákavě  zatím nevypadá-prochází rekonstrukcí, ale uvnitř je sladké potěšení.

Své úžasné dobroty zde prodává Blanka Milfaitová....její marmoška obdržela dvě zlaté hvězdy na soutěži GREAT TASTE AWARDS v LONDÝNĚ a zlatou a dvojitou zlatou medaili na mistrovství světa WORLD´S MARMALADE AWARDS.
Mají i lokální a národní ocenění a jsou symbolem úspěchu české potraviny ve světě.
Marmelády jsou podle původních receptur bez barviv, konzervantů a náhražek.  Plní se do kultovních skleniček se skleněným víčkem a gumičkou a mají ručně psané etikety, které jsou vázané lýkem. Snídá je náš prezident i britská královna a tisíce gurmánů na celém světě.

My nakoupili oceněnou citronovou a višňovo -čokoládovou. 

O Blance vyšel článek ve vánočním speciálu VENKOV A STYL

Více informací na:
m a r m e l á d y:













18 komentářů:

  1. Ty vypadají krásně. A dost by mě zajímalo, když jsou bez konzervantů, jak to dělají, aby vydržely...já jsem dělala jednou jahodové a do týdne zplesnivěly. A kavárna je moc pěkná. Tak pa Evi a krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím Jani....moje babička ji taky kdysi dělávala a vydržela,takže asi u tebe se vloudila nějaká chybička. Já to neumím, raději si koupím:-)))) Už máme polovinu čokoládové s višněmi a nemá chybu. Papa a hezký víkend i tobě. Eva

      Vymazat
  2. Evičko,
    marmeláda vypadá úžasně, určitě tak i chutná ....už jsem k tobě delší dobu nenakukovala a tak mi to nedá, nepochválit tvůj nový vzhled blogu ..... líbí se mi ....pa, pa Maki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marki:-))))......je výborná:-)papa Eva

      Vymazat
  3. Ahoj Evi --tady je to nějaké nové ♥♥ Marmeládky já moc moc ráda :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a tyhle stojí za to:-) hezký víkend. Eva

      Vymazat
  4. Úžasné balení a jistě i chuť je senzační ,když dostala takové ocenění - četla jsem o Blance ve Venkově - šla si za svým snem a vyšlo jí to. Šťastná to žena. Zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kavárně bylo moc příjemné posezení. Blanka je fakt úžasná. Obdivuji ji v této době, jak se prosadila a fandím ji. Hezký víkend. Eva

      Vymazat
  5. Evi, tam to vypadá nádherně. Díky za tip, určitě navštívím. Marmelády miluji! Hezký víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, navštiv-stojí to za to a marmeládky jsou fakt úžasné.. papa Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé už jsem o ní hodně slyšela! Tak to je super, že jste mohli vyzkoušet některé z jejích výtvorů :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  8. ....a já ji i na vlastní oči viděla:-))))....čokoládová s višněmi nemá chybu:-) pa Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Taky už jsem o ní četla velmi zajímavý článek !
    Moc jí obdivuji!
    Holt šíkovné české ručičky se ve světě neztratí !
    Hned bych si její marmeládu dala a ráda se s ní seznámila!
    Jdu si dát alespoň tu svoji marmeládu k snídani ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návštěvu:-))))..Blanka je moc šikovná.

      Vymazat
  10. Náhodou jsem zabloudila na tento web a... dobrý den, jmenuji se Blanka. Ta marmeládová :-) Děkuji E.za návštěvu a až k nám pojedete příště, vemte i pár kamarádek a já Vás ráda pozvu na nějakou naší specialitku... Chystáme jich hned několik.
    Tak krásný večer a zdravím z dalekého Gibraltaru, kde vařím: http://www.nase-dobroty.cz/index.php/novinky/258-gibraltar-a-svtova-premiera-marmelady-z-planiky-jahodoveho-stromu

    Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za "náhodnou" návštěvu-velmi mě potěšila. Do Srní se chystám na začátku března, ale to vy asi budete stále někde jinde. na cestách....takže třeba někdy příště:-)Díky za pozvání. Eva

      Vymazat
  11. Ozvěte se předem na můj mail :-) Ano? Mějte se.. B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, velice ráda:-) ...Od 28.2. do 2.3. budu v hotelu Antýgl. Eva

      Vymazat