středa 27. listopadu 2013

Papírový závěs




Ze zbytků papíru.

14 komentářů:

  1. Evi skvělý nápad vypadá to úžasně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martí:-)...bylo mi líto ty papíry vyhodit, tak jsem je zužitkovala:-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Kami...věci ze zbytků mám fakt nejraději:-)

      Vymazat
    2. Já taky, mám vždycky radost, že dostanou nový život :) K*

      Vymazat
    3. :-)...má to taky tak:-)

      Vymazat
  3. Ahoj Evi,ten řetěz je krásnej Evi,koukám taky pořád tvoříš:-) Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takové záchvěvy...udělám příspěvky na blog najednou a pak dlouho nic:-)

      Vymazat
  4. jo to já mám taky,moc se mi líbí tvoje výzdoba i v tý kuchyni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou to takové jednoduché věci ze zbytků:-)

      Vymazat
  5. Ze zbytků a co to nadělá parády :-) dík za inspiraci budu stříhat hvězdičky.moc se mi to líbí,krásný den :-). Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Šárko....a ať se ti taky povedou. Eva

      Vymazat
  6. To je moc pěkné Evi... Doma mám taky pár černých papírů, tak bych to mohla zkusit. Přeji hezký advent :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni, krásný adventní čas. Eva

      Vymazat