čtvrtek 21. listopadu 2013

Výroba kalendářů

Mám ráda originální vánoční dárky = hand made.

Koupila jsem si prázdné kalendáře, vyfotila pár snímků a začala vyrábět "osobní" kalendáře  ušité na míru obdarovaným-pro rodiče, pro manžela, pro syna. Používám fotografie, které jsem pořídila během celého roku. Píšu do nich různé osobní vzkazy.

Pro syna jsem udělala kalendář kočičí . Od léta je pyšným majitelem kočičí princezničky. Do kalendáře jsem ještě domalovala kočičí tlapičky.
Doufám,že všichni budou potěšeni:-)


PRO SYNA:






PRO MANŽELA:





8 komentářů:

  1. To je krásné a velmi originální.to jsou nej.dárečky od srdíčka :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám takové dárečky ráda:-) hezký víkend. Eva

      Vymazat
  2. Juu to je nádherné Evi :)) ♥ Kde se prosím tě dají takové prázdné kalendáře koupit?
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Kami...já si je vozím z Německa,ale určitě je seženeš i u nás. Jukni někam do papírnictví nebo do fota:-) Hezký víkend.

      Vymazat
  3. Moc hezky jsi to Evi vymyslela... Přesně takové dárky mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky Moni..:-) Hezký večer. Eva

      Vymazat