úterý 19. listopadu 2013

Drážďany

Předadventní čas jsem využila k vánočním nákupům.

Vyrazila jsem na výlet do Drážďan. Město se už připravuje na 579. vánoční trh  STRIEZELMARKT (prý nejstarší a hlavně nejkrásnější německý trh). Instalují se a vyzdobují se domečky, připravují se staré dobové kolotoče....

INFORMAČNÍ BROŽURA

Trh začíná 27. listopadu v 16 hodin.
Více info  ZDE

Moje nákupy:







10 komentářů:

  1. Moc krásné věci sis pořídila Evi :)) Ty trhy vypadají krásně, jen škoda že do Německa to mám přes celou republiku..
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drážďanské trhy jsou fakt jedinečné....Eva

      Vymazat
  2. Ty soby jsou krásní :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi,koukám,že už se taky začínáš připravovat na vánoce,pěkné drobnůstky.Jo a ty domečky co jsi vyráběla jsou krásný,moc se ti povedly.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivet, včera jsem tvořila skoro do půlnoci...už připravuji příspěvky:-))) Eva

      Vymazat
  4. Evi to byl úžasný nákup :o) Martina

    OdpovědětVymazat