pátek 20. září 2013

Výstava

Už počtvrté je v našem městě výstava místních " umělců".

Nikdy jsem neměla odvahu přihlásit se.
Letos jsem "podlehla"....mám za sebou moji fotografickou výstavní premiéru.

(omlouvám se za kvalitu pořízených fotografií-bohužel  na zdejší focení nebylo příznivé světlo)



Na výstavě se objevily obrazy, grafiky, digitální tisk, fotografie,dřevěné plastiky, keramika, šperky, paličkovaná krajka, ale třeba i potetované pomeranče:





Mě zaujala keramika:



10 komentářů:

  1. No teda :))) jsi šikovná a odvážná.a odvážnému štěstí přeje.moc krásné fotky a i já gratuluji k premiéře.jen tak dál :))) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .....ale moc dlouho mi to trvalo, než jsem se odhodlala.Bála jsem se,abych si nesekla ostudu:-)

      Vymazat
  2. tak to gratulujem....k tvorbe a odvahe....

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, moc gratuluji!!! Fotky jsou krásné:-)

    OdpovědětVymazat