úterý 24. září 2013

První podzimní den

......v naší kuchyni


Vyzkoušela jsem  krémovou polévku z dýně  Hokaido.....a chutnala moc.
Pro velký úspěch bude zařazena do našeho  podzimního jídelníčku.



Recept

500 g dýně Hokaido
1 cibule
2 lžíce máslo
1 l voda
sůl a pepř podle chuti
dle chuti vegeta
1 stroužek česnek
špetka muškátový oříšek
100 ml smetana



...a sladké pohoštění pro návštěvu
(Recept v minulém příspěvku)
.....mátový lísteček a čokoládová "čočka"



8 komentářů:

  1. Dýňovou polévku máme velice rádi a i kvůli ní svoje dýně pěstuji.teda u mě dýně na všechny způsoby,zavařená,pečená i koláč je vynikající.Evi krásný den :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koláč chci taky zkusit. Ještě mám doma "muškátovou" dýni.

      Vymazat
  2. Evi, polívku jsem ještě nedělala, ale vypadá skvěle a no a ty tvoje krásné dobroty....jako od cukráře:-)) a pěkné fotky k tomu. Hezký den!

    PS:Ještě jsem ti vlastně chtěla napsat, nevím, jestli to dělá jenom můj monitor, ale některé tvoje fotky na šířku zasahují a překrývají text v pravé liště, což je škoda, nejsou tak vidět celé. Jestli to máš taky, tak to jde v šabloně upravit tím, že si upravíš šířky stránky a pravou lištu odsuneš víc ke straně.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, díky za komentář...juknu na to:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, dnes jsem ji taky dělala, je výborná. A ty Tvé dobroty... Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nám moc chutnala....už ji máme zařazenou do jídelníčku:-)

      Vymazat
  5. Evi, vypadá to úžasně .... dobrou chuť .... Marki

    OdpovědětVymazat